Gyakran Ismételt Kérdések
1. Hogyan tudok bankkártyával fizetni?
Klikkeljen a Vásárlás, fizetés menete menüpontra, majd keresse meg a 7. lépést, azon belül pedig a "Ha a bankkártyás fizetést választja..." kezdetű mondatot. Itt részletesen lépésről-lépésre el van magyarázva a folyamat.
2. Hogyan tudok vásárolni?
Klikkeljen a Vásárlás, fizetés menete menüpontra, ahol részletesen lépésről-lépésre el van magyarázva a folyamat.
3. Az áraik bruttó árak?
Igen, az áraink bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák.
4. Szeretnék több információt megtudni a termékekrők, hogyan tehetem ezt meg?
Klikkeljen az áru mellett lévő ikonra.
5. Nem Magyarországon lakom, tudok-e külföldre rendelni?
Igen, egész Európa területére nagyon kedvező áron postázzuk termékeinket.
6. Eredetiek-e, újak-e az órák?
Magától értetődő, hogy csakis eredeti, és új termékeket forgalmazunk.
7. Mikor hozza ki a postás a rendelt terméke(ke)t, mi történik, ha épp nincs senki otthon, hogy átvegye a csomagot?
A postás általában reggel, vagy a délelőtti órákban viszi a megadott címre a csomagot. Amennyiben senki nem tartózkodik otthon, hogy átvegye a csomagot, akkor sincs semmi probléma, mert a postás a postaládában hagy egy értesítőt, amivel a legközelebbi postán át lehet venni a csomagot.
8. A személyes információk, amiket megadtam a regisztráció során más kezébe kerülhetnek, sok spamet fogok kapni?
Az információk amiket megadott a regisztráció során kizárólag a postázás miatt fontosak számunkra. Semmilyen harmadik fél számára nem adjuk tovább az adatokat, nem fog kellemetlen spameket kapni.
9. Nem találtam választ a kérdésemre se itt, se a Vásárlás, fizetés menete menüpont alatt... Akkor most mit csináljak?
Ebben az esetben klikkeljen a Kapcsolat menüpontra és írja meg kérdését nekünk és 24 órán belül válaszolunk. A telefonszám megadása nem kötelező.
Az oldalt folyamatosan bővítjük a felmerülő kérdésekkel.